Creació d'una base sòlida de clients

Gestionar de manera eficient les relacions amb els clients és un element clau a l’empresa. SAP® Business One proporciona les eines necessàries per ajudar  a gestionar de forma eficiaç tot el procés de vendes i el cicle de vida del client: des del contacte inicial fins a la venda final, sense oblidar el posterior servei i suport de vendes. 

La seva funcionalitat integrada proporciona una visió completa dels seus clients actuals i potencials, per tal d'aconseguir una millor comprensió dels mateixos i poder satisfer les seves necessitats. Com a resultat, podrà convertir als seus clients potencials en clients reals, augmentar les vendes i la rendibilitat, i millorar la satisfacció del client.

A través del CRM controlarà tota la informació sobre els clients i els proveïdors, inclosos els perfils, els resums de contactes, els saldos de comptes i l'anàlisi de previsió de vendes.

 

 

Gestió de vendes i oportunitats.
Feu un seguiment de les seves activitats i oportunitats des del primer contacte fins al tancament de l'acord.

Gestió de campanyes de màrqueting.
Creu, gestioni i analitzi les seves activitats de màrqueting.

Gestió de clients.
Emmagatzemi totes les dades essencials del client en un únic lloc i sincronitzi i gestioni els contactes de clients guardats a Microsoft Outlook.

T'ajudem

Contacta amb nosaltres i t'assessorem

Privacitat i galetes (cookies): aquest web utilitza galetes -de tercers- amb finalitats estadístiques i de servei. En fer click en el botó "Acceptar", acceptes l'ús que fem de les galetes.
Per a més informació: Ús de les cookies